فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

...

1393/8/19 11:22
نویسنده : مامان رضیه
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دخترمآرام

با اینکه هر روز تو با روزهای دیگرت فرق دارد با اینکه شیرین زبانی های امروز و دیروزت متفاوت است با اینکه بزرگ شدنت دیدنی است اما من حسابی مشغول روزمرگی هایم هستم و فرصت نگارش برایت را از دست می دهمبدبو

یک هفته است که به خاطر تمام کردن پایان نامه هر روز مهد می روی. ساعت 8 و 9 صبح بیدار می شوی و راهی می شوی و ظهر با کلی معلومات جدید از مهد برمیگردی. کلاس ریاضی و علوم هم داشته ای.عینک دیروز میگفتی "مامان و بابا می دونین ما چرا موجود زنده ایم چون نفس میکشیم و غذا میخوریم"تعجب این حرفا برایت بزرگ نیست؟ هرچند به نظر من خوشحالی که وسط بحثهای مختلف من و بابا تو هم حرفی برای گفتن داری

دیروز مفهوم بلندی و  کوتاهی را یاد گرفته بودی و امروز کلاس زبان داریدرسخوان

روزها در گذر است و تو میخاهی زودتر بزرگ شوی. می گویی "کی شش سالم می شه" یا از من می پرسی "چند سالته" و بعد می گویی "منم بیستو شش سالمه" کاش می دانستی بزرگ شدن خیلی هم شیرین نیست. تا کوچک هستی زیر بال و پر پدر و مادری و چون بزرگ می شوی خودت باید بال و پر دیگری باشی.

حرف جدیدی که یاد گرفتی این است مگه نه اینکه ...؟

چند روز پیش بابا گفت مواظب باش لیز نخوری خواستی بگویی لیز نخوردم بعد از کلی بالا و پایین کردن فعل لیز خوردن گفتی نلیزوندمقه قهه

شبهای دهه محرم هر شب رفتیم هیئت چه شوری داشت برای تو و حالا هم هی می پرسی "کی دوباره می رویم روضه"

راستی زن دایی دار هم شدی همین یکی دو هفته پیش اگر فرصت کنم خیلی زود عکسهایت را میگذارم

باید بروم دنبالت و از مهد بیاورمت

خدانگهدار

پسندها (1)

نظرات (0)